
Seyfan-Der (Sevgi ve Kardeşlik Derneği) Yönetim Kurulu Başkanı Nurettin Gende, Solhan Temsilcisi Erdal Polat ve beraberindekiler nezaket ziyareti kapsamında Belediye Başkanı Abdulhakim Yıldız’ı makamında ziyaret ettiler.
Dernek çalışmaları hakkında bilgiler veren Seyfan-Der Başkanı Nurettin Gende, Başkan Yıldız ile bilgi alışverişinde bulundu.
Sivil Toplum Kuruluşlarının önemine değinen Belediye Başkanı Abdulhakim Yıldız, nezaket ziyareti için Seyfan Derneği’ne teşekkür ederek, çalışmalarında başarılar diledi.


