
28 Ağustos ile Mehmet Akif Ersoy ilk ve ortaokullarını ziyaret eden Kaymakam Adnan Doğan ve İlçe Milli Eğitim Müdürü Muhittin Çiftçi, öğrencilere okul çantası ve kırtasiye malzemelerini dağıtarak sevinçlerine ortak oldu.
Okul müdürleri ve öğretmenlerle de görüşerek eğitim-öğretim yılına dair sohbet gerçekleştiren Kaymakam Adnan Doğan ve İlçe Milli Eğitim Müdürü Muhittin Çiftçi, okul bahçesinde öğrencilerin oyunlarına katılıp sevinçlerini paylaştı.
Kaymakam Doğan, eğitime verdikleri desteğin her zaman devam edeceğini belirtti.


