
Kaymakam Adnan Doğan başkanlığında düzenlenen Solhan Köylere Hizmet Götürme Birliği toplantısında, birliğin 2026 yılına ilişkin hedef ve projeleri masaya yatırıldı.
Toplantıda özellikle köylerin altyapı ihtiyaçlarına yönelik çalışmalar öne çıktı. Bu kapsamda; yol yapım ve bakım faaliyetleri, içme suyu projeleri ile kilit parke taşı döşeme çalışmalarına ilişkin planlamalar görüşüldü. Ayrıca köylerin öncelikli ihtiyaçlarının karşılanmasına yönelik hedefler de belirlendi.
Toplantıya Kaymakam Adnan Doğan’ın yanı sıra İl Genel Meclis Başkanı Nihat Doğu, Köylere Hizmet Götürme Birliği Müdürü Abdullah Değer, İl Genel Meclis üyeleri ve köy muhtarları katıldı.
Yetkililer, planlanan projelerin hayata geçirilmesiyle birlikte köylerde yaşam kalitesinin artırılmasının hedeflendiğini belirtti.


