BIST 100
14.044,36 2,19%
DOLAR
46,2644 0,14%
EURO
53,5611 0,01%
GRAM ALTIN
6.254,85 -0,04%
FAİZ
42,46 -2,44%
GÜMÜŞ GRAM
99,83 -0,24%
BITCOIN
63.737,00 0,63%
GBP/TRY
62,0963 0,14%
EUR/USD
1,1572 -0,05%
BRENT
87,35 -3,35%
ÇEYREK ALTIN
10.226,67 -0,04%
Bingöl Açık
Bingöl hava durumu
26 °

SOLHAN BELEDİYESİ’NDEN İŞÇİLERE ZAM MÜJDESİ

Solhan Belediyesi ile Hizmet-İş Sendikası arasında imzalanan toplu iş sözleşmesiyle kadrolu işçi maaşlarına yüzde 35 zam yapıldı.

609096970_1309745541192978_7696200920724270913_n
SOLHAN HABER

Solhan Belediyesi bünyesinde çalışan kadrolu işçileri kapsayan 2026 yılına ait toplu iş sözleşmesi, Belediye Başkanı Abdulhakim Yıldız ile Hak-İş Konfederasyonu Bingöl İl Başkanı ve Hizmet-İş Sendikası Bingöl Şube Başkanı Abdulmecit Akdemir arasında imzalandı.

Yeni sözleşmeye göre, belediye bünyesinde çalışan kadrolu işçilerin maaşlarına yüzde 35 oranında zam yapıldı.

Sözleşmenin hayırlı olmasını dileyen Başkan Abdulhakim Yıldız””Hak İş Sendikası ile belediyemiz arasında toplu iş sözleşmesi yaptık. Toplu iş sözleşmesi kapsamında kadrolu işçilerimize, tüm özlük haklarına %35 oranında zam yaptık. Çalışan emekçi kardeşlerimize hayırlı olsun.”dedi.

YORUM YAP

Yorum yapabilmek için kuralları kabul etmelisiniz.
Yeni bir yorum göndermek için 60 saniye beklemelisiniz.

Henüz bu içeriğe yorum yapılmamış.
İlk yorum yapan olmak ister misiniz?