
Ankara İlinde gerçekleşen ve 32 takımın katıldığı Yıldız Erkekler ile Antalya'da yapılan U14 Eşref Aydın Bölgesel İl-İlçe Karmaları ve Kurumlar Kros Ligi Final Yarışmalarında Türkiye Şampiyonu olan Solhanlı genç sporcular, Kaymakam Adnan Doğan’a makamında ziyaret etti.
Ziyarette başarılı sporculara eşlik eden Solhan Gençlik ve Spor İlçe Müdürü Zülfü Çalışkan ile Ümit Sekin’i kabul eden Kaymakam Adnan Doğan, yarışmalarında Türkiye Şampiyonu olan sporcuları ve Antrenör Ümit Sekin’i tebrik etti.


