
Okullar Arası Atletizm Türkiye Finalleri’ne Bingöl ilimiz adına katılan Solhan Abdulvahap Salcan Ortaokulu, Yıldız Erkeklerde takım olarak Türkiye Şampiyonu oldu.
18.02.2026 tarihinde Aydın Kuşadası'nda yapılan Okullar Arası Atletizm Türkiye Şampiyonası'nda Solhan Abdulvahap Salcan Ortaokulu öğrencilerinden Muhammed Yusuf Işık Yıldız Erkeklerde Türkiye 3'üncüsü olurken, Solhan Abdulvahap Salcan Ortaokulu Yıldız Erkeklerde takım olarak Türkiye Şampiyonu oldu.
Final Yarışmalarında Türkiye Şampiyonu olan Abdulvahap Salcan Ortaokulu Yıldız Erkekler Kros Takımı, Kaymakam Adnan Doğan’a makamında ziyaret etti.
Ziyarette başarılı sporculara eşlik eden İlçe Milli Eğitim Müdürü Muhittin Çiftçi, Okul Müdürü Halis Genç ile Beden Eğitimi Öğretmeni Cumali Kılınç’ı kabul eden Kaymakam Adnan Doğan, yarışmalarında Türkiye Şampiyonu olan sporcuları ve Beden Eğitimi Öğretmeni Cumali Kılınç’ı tebrik etti.


